Subject: FW: Ruumi broneerimine seoses infopäeva "Riskijuhtimine elutähtsa teenuse osutajatele (ETO) ja tarneahela olulisematele osapooltele" korraldamisega
From: "Justiitsministeerium"
To: "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 10:19:00 +0300

Edastame taotluse Rahandusministeeriumile.

Lugupidamisega

Justiitsministeerium

From: Anna Marie Reimann <[email-masked]>
Sent: Friday, May 17, 2024 9:05 AM
To: Justiitsministeerium <[email-masked]>
Subject: Ruumi broneerimine seoses infopäeva "Riskijuhtimine elutähtsa
teenuse osutajatele (ETO) ja tarneahela olulisematele osapooltele"
korraldamisega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme korraldamas teadmussiirde pikaajalise programmi (ÜhendPIP-2
<https://www.pikk.ee/valdkonnad/teadmussiirde-pikaajalised-programmid/uhen
dpip/> ) raames infopäeva „Riskijuhtimine elutähtsa teenuse osutajatele
(ETO) ja tarneahela olulisematele osapooltele“.

Ürituse toimumise kuupäevaks on välja pakutud 1. või 2. oktoober.

Otsime ruumi, mis mahutaks rohkem kui 50 inimest, kuid kahjuks Maaelu
Teadmuskeskusel nii suure mahutavusega ruum puudub.

Täpsem osalejate arv selgub eelregistreerumise käigus, kuid peame valmis
olema, et huvi ürituse vastu on suur.

Toomas Unt (REM kriisijuht) pakkus välja, et võiksime infopäeva läbi viia
ühisministeeriumi konverentsisaalis (aadressil Suur-Ameerika 1).

Kas nendel kuupäevadel on saal vaba? Kui suur on saali mahutavus?

Kuidas saaksin ruumile broneeringu teha? Ilmselt kõige mõistlikum variant
oleks seda teha omatöötaja (konkreetsel juhul Toomas Unt) kaudu?

Heade soovidega

Anna Marie Reimann

+372 58 026 888

Maaelu Teadmuskeskus (METK)

Koolitus- ja nõuandeteenistuse teadmussiirdespetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>